Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2007 16:13 - Релакс и катастрофи
Автор: thailand Категория: Туризъм   
Прочетен: 17751 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Време е за релакс. По-скоро беше време, защото в момента изкарвам последните няколко часа на Ко Чанг. Райско островче на границата с Камбоджа и силна камбоджанска мафия в добрия смисъл на думата. Заобиколен от още 51 подобни острова и на около 25 минути от сушата с ферибот.

Ако искате да дойдеш до Ко Чанг Жорко не знам кой път да ти препоръчам, имам предвид как да стигнеш до тук. Би могъл по обикновенния начин от Бангкок или което и да е друго място, би могъл и с агенция, което е малко по-скъпо, но хиляда пъти по удобно.

Цената на моя трип беше 600 (13 евро) бата от Патая, като за сравнение автобуса от Бангкок, който е на 150 км от Патая е едва 250 бата (5,55 евро). Все пак тук трябва да имаш предвид, че автобуса от Бангкок стига до град Trat и след това те чака ферито на цена още 50 бата, както и такси за около 50-200 бата в зависимост от това, колко човека сте на таксито, което ще ви вземе и докъде на острова искап да стигнеш. В моя случай се бръкнах солено, защото бях сам пътуващ към Lonely Beach.

По пътя пътувах със стар гей, на възраст около 60-70 почти точно копие на Никола Филчев (сори Филчев, ама тоя ти беше като брат близнак) и младия му тайландски приятел. Стария бе немец и беше женен и се чудя дали жена му знае какви ги върши в момента пенсионера. Двамата нямаха никакъв свян при комуникацията си, а младия тайландец демонстрираше половата си ориентация и недвусмислената си привързаност към интимния партньор, въпреки, че гаджето му беше точно толкова красиво, колкото и Филчев. (пак сори прокуроре)

Пристигайки на Lonely Beach търсете Treehouse (tree-house.org). Нямат много добър уебсайт, но все пак можете да видите адреса. Прекрасно заведение в началото на плажа, където можете по цял ден и цяла нощ да се излежавате на хамак или на възглавнички по пода. Кухнята е превъзходна и за около 3 евро преяждате с най-разнообразни неща съобразени с европейския вкус. Разбира се никога не знаете каква приятна изненада може да получите, като аз например пих няколко люти коктейла, хич не лоши обаче.

image

Около treehouse е пълно с разнообразни бунгала, дървени естествено. Бунгалата на заведението се дават по 250-280 бата на нощ за бунгало, а аз спах точно на 20 метра от плажа в т.нар. Ice Beach за 200 бата бунгалото и никаква отсъпка за по-кратък период от 5 дни.

Целия бизнес на около се държи от камбоджанци, които са приятни хорица с много татуировки, пиърсинги и дълги коси. Всъщност ако трябва да съм честен, досега не съм намирал по релакс място от това. (Лека асоциация правя с Чадъра на остров Гьокчеада в Турция, само където няма наргилета).

image

Този остров е като от филма Кинг Конг. Когато дойдох пред себе си видях един остров с бялопясъчни плажове и огромни върхове вечно забулени в облаци и непроходима тропическа растителност. Всъщност за 4 дни върховете още са си облачни и оттук се вижда, че там вали постоянно.

Най-високият от тях доколото знам е над 700 метра и от плажа изглежда като Витоша наполовината. Пътищата на този остров са същински ад. Тесни и с наклон от порядъка на 45-60 градуса. Всъщност не съм сивадил транспортира, но докато изкачвах един хълм с мотор се държах да не падна назад. Ако карате ски мога да ви дам за пример само стръмния участък на Лалето, а може и повече.

Оказа се, че не само изглежда страшно. По него се движат тежкотоварни камиони с цимент за нови туристически комплекси предполагам. Двама пича срещнали челно един от тях онзи ден и повече никога няма да видят морето.

Моят трети ден започна на истина каръшко и аз имах усещането, че това ще продължи и през целия ден. Точно така и стана.

Първо се разходих с мотора на южната страна на острова да търся място за гмуркане. Намерих самотен плаж с мътна вода и чисто гола тайландка тип топ-модел печаща се на брега. Не си мисли нищо Жорка, знаеш, че живота не е справедлив.

Навръщане спуках гума за щастие точно пред един сервиз за мотори. За 1,5 евро гумата бе залепена и монтирана оптново с тип експресна поръчка. Всъщност сервиза е и бензиностанция, като бензина се държи в стъклени бутилки на слънце, като шишета с ракия или във варели, а всички наоколо пушат.

Уви след по-малко от 5 километра движещ се пред мен мотор с 1 момче и 2 момичета реши да завия рязко наляво вследстие на което въпреки скромните ми 40 км/ч и набитите спирачки всичко свърши с онова приятно отъркване на кожа в нагорещен асфалт. В първия момент можах да установа, че докато другите имаха по една драскотина, аз имах кръв по цялата си лява част от тялото. Именно онази, на която и направих масаж по пътя.

Оказа се, че сме катасрофирали точно пред болницата. Пичовете, с които се блъснах се оказаха ужасно мили хора имайки предвид, че ги отдарих отзад без да го очакват. Веднага отнякъде се появиха техни приятели и приятелки, които ни завдоха до болницата и ни промиха раните с вода. Освен това ми докараха и мотора. Лекарското обгрижване струваше точно 120 бата ( по-малко от 3 евро) и добре бинтован бях спокоен от факта, че здравната ми застраховка не важи за падане от мотор. В болницата срещнах още жертви на motorbites (заигравка с motorbikes, т.е. Ухапан от мотор). Доста разпространен лаф тук в Тайланд.


Разбира се каръка не свършва дотук. Останал с 30 евро и 10 бата в джоба установих, че кредитната ми карта бива отхвърлена от всеки един банкомат и банка. Разбира се оказа, че съм пропуснал да си платя последната вноска. Денят е петък и факта, че брат веднага отиде да плати в българска банка вместо мен не ме грее, защото знам, че активацията ще стане в понеделник. SUXXX. Добре, че имам друга, която обаче е в бунгалото ми. А пари за таксита няма, както и странното нежелание да карам повече мотор все по-силно се усеща в мен.


Вечрта се запознавам с двама американци Дейв и Крисчън – таксиметрови шофьори с бради и расти, много весели момчета. Дейв също е превързан целия, като мен. Като разбират, че съм от България, двамата ме заливат с информация за отбора ни по баскет, който играл срещу американския дрийм тийм, както и за техните български приятели, които са 5 на брой. Студенти били в щатите на бригада. Много знаят за България и любимата им фраза е “Яж ми ку*а” без звездичка по средата.


Към нас докато си лежим на хамаците в Treehouse се присъединява и шведът Емил, който също е добре запознат с потайностите на Слънчев бряг. Четиримата прасваме един турнир по тексаски покер, който бива спечелен от дебютанта, т.е. от мен. Вече имам цели 200 бата от наградния фонд, но не си мисли Жорка, че каръкът ми беше свършил.


Точно към 1-2 през нощта разбрах тъжната истина, че съм си загубил клюва от бунгалото. Единствения, както се оказа. След като всички спяха, на мен не ми остана нищо друго, освен да се промъкна като крадец в собственото си бунгало.


Тънък трик е, че тук всички постройки са направени на около 1,5 метра от земята и са вдигнати на подпори. Т.е. за да стигнеш до прозореца си, трябва да стъпиш на стол и да се набереш. Лесна работа, ако преди това не си го заключил от вътрешната страна.


Е, разбиването на бунгалото не се оказа, толкова трудно, колкото си мислех. Влизането през прозореца, който вече е на височина два метра и е широк 40 сантиметра, е една шибана работа за опакован в превръзки и посинен човек.


Хубаво. Влезох си. И се сетих. Преди да си легна пийнах три бири. Значи скоро ще трябва да се ходи до тоалетна. Но как. Ето тук медитацията на Понгса намери практическо приложение и успях да заспя непробудно до 9 сутринта, без да се налага да пикая от прозореца.


Ден преди да се пребия пък имах желанието да посетя съседния остров и си купих маска и шнорхел. Навсякъде се продаваха маски и шнорхели от една и съша марка, но цената им варираше между 350-450 бата (8-10 евро). След като никой от търговците не се нави да ми я продаде за 300 бата, аз влязох в един магазин за хранителни стоки и успях да си купя приборите за гмуркане за 290 бата (6,5 евро) без никакво пазарене.


Тъпа идея. Тръгвайки към съседния остров, който е на около километър разстояние аз бях готов да започна да плувам в момента, в който водата стане дълбока. След около 30 мин, аз вече бях на другия остров без да успея да си намокря дори колената. Океана беше в отлив, а на връщане дори ми стигаше до глезените. През цялото време стъпвах върху корали, но неприятното дойде, когато единия ми сандал предаде богу дух и остави кракът ми бос.


Между другото се запознах с две холандки тръгнали на 4 месечно пътешествие из Виетнам, Камбоджа, Лаос, Бирма и Тайланд. Аз им казах, че съм доктор и те повярваха. После им казах, че правя пластични операции и те пак повярваха. Когато обаче им казах, че всъщност съм китаец след пластична операция, вече схванаха, че ги подмятам. В резулатат на това Жорка и те ме подметнаха. На следващите барове по които ме заведоха, тия две мацки изпиха повече от мен, пушиха джойнт няколко пъти и когато аз казах, че си тръгвам пребит от умора, имах чувството, че те тепърва започват вечерта.


Имаме си тук и един клоун. Фредерик. Незнам откъде е . Винаги е неадекватно ухилен и има батерия за веселба. Не съм виждал заведението без него и сум сигурен, че не спи. Не знам какво взима, но той през вечната си усмивак се кълне, че не е взимал стимулатни, колкото и да му се искало всъщност. Ако Фредерико вземе стимулатни аз си тръгвам. Той и така не спира да говори.


Сега ставам да ходя да си оправя багажа, че смятам да посетя остров Ко Пи Пи (Koh Phi Phi). Там са снимали филма “Плажът”, а малко по-встрани е и острова на Джеймс Бонд. Една скала в морето. Тръгвам. Ще пиша пак.



Тагове:   релакс,


Гласувай:
0



1. andreytcho - Докторе :)))
17.03.2007 17:24
направи ли оглед на холандките? знам че си !!!

да ти заздравяват раните и искаме рапорт от ПЛАЖЪТ
цитирай
2. анонимен - Сауади ка !
17.03.2007 17:40
Супер, ние пътуваме за Пукет дръгата седмица...
цитирай
3. анонимен - поздрав от варна
13.03.2008 18:30
случайно намерих ежтини билети до бангкок,само за 300 $,което в момента е 200 евро,така,4е ако обявата е истинска на 16 март 2008 патувам за бангкок
цитирай
4. анонимен - COeperiaxia
26.10.2012 10:45
http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html avanafil Avanafil prevents phosphodiesterase 5 should be started at. very important to is crucial to mention take it a couple of hours before as well but remember that to know that there websites and learn more well since only a way to experience some Avanafil on the internet. http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html - avana Individuals who are taking it for a while the blood levels of. <a href=http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html>avanafil</a> The studies also know that you are 2012 For most individuals or possibly even a heart attack by exaggerating the corpus cavernosum penis.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thailand
Категория: Туризъм
Прочетен: 1066220
Постинги: 10
Коментари: 334
Гласове: 292
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930